Decentralization, Regionalization and Adaptation (DRA) : Jamais deux sans trois

Author/contributor
Title
Decentralization, Regionalization and Adaptation (DRA) : Jamais deux sans trois
Abstract
The issue of regionalization—not just in education but also across the entire spectrum of government policy making and service delivery—is not a new one. In recent years two successive governments have made discussion of regionalization and decentralization a priority with a view to making government policies and services more responsive to local and regional needs.
Date
July, 2006
Pages
13
Language
en
Rights
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Citation
Advisory Board on English Education. Decentralization, Regionalization and Adaptation (DRA) : Jamais Deux sans Trois, July 2006.
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Type

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Commission de l’éducation en langue anglaise (CELA)

Fondation :
1991

Public cible :
Secteur de l’éducation en langue anglaise, particulièrement le Ministère de l’éducation

Site Web :
https://www.quebec.ca/gouvernement/ministere/education/organismes-lies/commission-de-leducation-en-langue-anglaise-cela

Activités :
Donner des avis au ministre de l’Éducation sur les questions touchant les services éducatifs dans les écoles anglophones primaires et secondaires et des centres d’éducation aux adultes et de la formation professionnelle

Ancien nom :
Groupe de travail sur le réseau scolaire anglophone