Peer-reviewed by Fifth-graders : International Science Journal Brings Drummondville Students to the Frontier of Cutting Edge Discoveries
Author/contributor
Title
Peer-reviewed by Fifth-graders : International Science Journal Brings Drummondville Students to the Frontier of Cutting Edge Discoveries
Date
n.d.
Language
fr, en
Rights
You are not authorized to use or reproduce this work for any commercial purpose or to further distribute, perform, or alter works in any way without express permission of the owner of the copyright or proxy.
Citation
Centre for Access to Services in English (CASE). “Peer-reviewed by Fifth-graders : International Science Journal Brings Drummondville Students to the Frontier of Cutting Edge Discoveries,” n.d.
Subject
Geographical area
Type
Contributing CKOL partner
Link to this record
Partenaire participant à la BOSC lié à cette ressource
Centre d’accès pour services en anglais (CASE)
Fondation :
2017
Public cible :
Population d’expression anglaise de la Mauricie et du Centre-du-Québec au Québec
Site Web :
https://www.casemcq.com/accueil
Activités :
Événements / activités communautaires; éducation en santé communautaire; programmes d'alphabétisation; bourses pour étudiants en santé publique et services sociaux; le MCQ Social Exchange pour ainés; podcast sur la vie en Mauricie et au Centre-du-Québec
Ancien nom :
S. o.