In Survival Mode : Adult Education Teachers Experience of Covid-19 and their Use of Digital Technologies
Author/contributor
- Bowles, Emilie (Presenter)
Title
In Survival Mode : Adult Education Teachers Experience of Covid-19 and their Use of Digital Technologies
Date
n.d.
Language
en
Rights
You are not authorized to use or reproduce this work for any commercial purpose or to further distribute, perform, or alter works in any way without express permission of the owner of the copyright or proxy.
Citation
Bowles, Emilie. “In Survival Mode : Adult Education Teachers Experience of Covid-19 and Their Use of Digital Technologies,” n.d.
Geographical area
Type
Contributing CKOL partner
Resource
Link to this record
Partenaire participant à la BOSC lié à cette ressource
Réseau de recherche sur les communautés québécoises d’expression anglaise (QUESCREN)
Fondation :
2008
Intervenants :
Personnes cherchant de l’information sur le Québec d’expression anglaise; membres des réseaux du QUESCREN (Table d’éducation interordres, chercheurs-membres, etc.)
Site Web :
https://www.concordia.ca/artsci/eapc/quescren.html
Activités :
Regrouper les connaissances; rechercher et publier; établir des liens entre le secteur de l’éducation en langue anglaise et un groupe chercheur-membre; gérer des projets de recherche et de développement communautaires impliquant de multiples partenaires; former des étudiants
Anciens noms :
S. o.